Συμπληρώθηκαν 12 χρόνια από την αποδημία (12.5.2014)  του αλτρουιστή   συγχωριανού μας Γιατρού Νίκου Δημ. Σχίζα (Του Δάσκαλου). Άριστος επιστήμονας , που όλοι οι παλαιοί Σερβαίοι δεν ξεχνούν τις, ανιδιοτελώς προσφορές του σε ιατρικές ανάγκες τους’

Λεπτομέρειες για τον Καθηγητή στο πιό κάτω άρθρο.

 


Εικόνες από το χωριό

 

Newsflash - Ξέρετε ότι...

Τη μεγαλύτερη θητεία ως πρόεδρος του Συνδέσμου Σερβαίων έκανε ο γιατρός Ιωάννης Δ. Δημόπουλος. Συνολικά χρημάτισε πρόεδρος 21 χρόνια (1936-1953, 1956 και 1962-1964). Επί προεδρίας του χτίστηκε το σχολείο στο χωριό, συνεχίστηκε το χτίσιμο της εκκλησίας της Κοίμησης της Θεοτόκου και έγινε η διάνοιξη του δρόμου για αυτοκίνητα από το Αγιώργη Σαρά μέχρι το χωριό.