Θεέ μου!...Θεέ μου!...
Βρέξε Θεέ μου χιόνισε...
Το χιόνι κάνε το αλεύρι...
Το αλεύρι κάνε το ψωμί!...
Και την βροχή καλό νερό!...
Να πιούν, να ξεδιψάσουν, να δροσιστούν...
Άνθρωποι!...,
Άγρια θεριά!..,
Δέντρα πουλιά!...,
Φυτά και όρνεα!...
Της Πλάσης Σου τα ζούδια!...
Και το νερό κάνε το κρασί!..
Και λάδι!...
Την πείνα του κόσμου να στομώσει....
Να χορτάσει!...

Γιάννης Στ Βέργος (gortynios.isv)
Περιστέρι 16/2/2ο24


Εικόνες από το χωριό

 

Newsflash - Ξέρετε ότι...

Τον Φεβρουάριο 1956 έριξε τόσο χιόνι που έκλεισε ο δρόμος και το χωριό αποκλείσθηκε από το υπόλοιπο κόσμο για εβδομάδες. Οι «σάκκινες» με το αλεύρι στα μαγαζιά τελείωσαν και ο κόσμος άρχισε να μην έχει ψωμί. Ο τότε πρόεδρος της Κοινότητας Γιώργης Δάρας (Γιώκο-Ντάρας) τηλεφώνησε στο Νομάρχη και του είπε «πεθαίνουμε απαξάπαντες. Ανάγκη να μας στείλετε κατεπειγόντως άλευρα. Μη βραδύνετε». Η νομαρχία ανταποκρίθηκε και την άλλη ημέρα ήρθε ένα ντακότα και έριξε αλεύρι και σιτάρι στα χωράφια, στην απάνω μεριά του χωριού, από τη Ζευγολατίτσα μέχρι το σπίτι του Γιωργιού.